Trekantområdets Festuge
Presse Login Translate  

300 arrangementer • 150 aktører • 7 kommuner • 1 festuge

 

 

Takket være hundredvis af engagerede og iderige aktører vil Trekantområdets Festuge i august 2016 være et kulturelt tag-selv-bord fyldt med lækkerier for enhver smag. For at flest mulig får øjnene op for festugen, skal vi sikre en rigtig god fælles markedsføring af arrangementerne. Her er en vejledning, så I kan få et overblik over den centrale markedsføring og til markedsføring af jeres arrangement. 

Har du modtaget økonomisk støtte til dit arrangement i Trekantområdets Festuge skal du senest en måned efter arrangementet indsende et regnskab for dit arrangement i nedenstående regnskabsskema. Øvrige oplysninger om tilskuddet fremgår af dit samarbejdsaftale.

 

Aktørhåndbog

 

Skabelon til markedsføringsplan

Regnskabsskema 

 

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Vibeke Skøtt, koordinator for festugens markedsføringsgruppe: tlf. 3058 0423 eller vibsk@trekantomraadet.dk.




Facebook updates
Trekantomraadets Festuge
18. juni kl. 14:25
Kunstnere og kulturpersoner på jagt efter inspiration i Berlin Om få dage rejser 34 kulturfolk fra hele Trekantområdet til Berlin for at få inspiration og internationale kontakter til at udvikle kultursamarbejdet i...
Læs mere
Til top
luk og vis ikke igen Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere