Trekantområdets Festuge
Presse Login Translate

300 arrangementer ind ad brevsprækken

7/8/2015

I disse dage lander programmet for Trekantområdets Festuge i din postkasse

De mange arrangører bag Trekantområdets Festuge står klar til at give store og små en fantastisk oplevelse i dagene den 21. - 30. august 2015. I alt 300 arrangementer bliver det til, og de er beskrevet i et 40 siders stort program, som i disse dage lander i postkassen hos alle indbyggere i Trekantområdet. Der er arrangementer inden for både kunst, litteratur, foredrag, teater, børn og musik.

- Vi håber, at folk vil bruge lidt tid på at bladre i kataloget og se, hvad deres egen by og nabobyerne tilbyder i festugen. Der skulle være masser af inspiration at hente til en god oplevelse. Rigtig mange af arrangementerne kan endda nydes uden at have penge oppe af lommen, fortæller Pernille Holmskov fra Trekantområdet, som er koordinator på festugen.

Formand for Trekantområdet Jørn Pedersen glæder sig over årets flotte og fyldige program, som han er sikker på vil være med til at binde Trekantområdet sammen:

- Vi betragter Trekantområdet som Danmarks næststørste by, når vi kører frem og tilbage på arbejde. Med Trekantområdets Festuge får vi i år serveret så mange lækkerier, at vi også i fritiden vil benytte hele vores storby, udtaler han.

Læs om de enkelte arrangementer her på siden eller følg festugen på facebook www.facebook.com/trekantfest

Facebook error #1 Could not find file 'D:\WEB\trekantomraadetsfestuge.dk\www\data\facebook_rss.xml'.
at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath) at System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost) at System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost) at System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize, Boolean checkHost) at System.IO.File.InternalReadAllText(String path, Encoding encoding, Boolean checkHost) at System.IO.File.ReadAllText(String path) at ASP._Page_Views_Partials_2018_Facebook_rss_cshtml.Execute() in d:\web\trekantomraadetsfestuge.dk\www\Views\Partials\2018\Facebook rss.cshtml:line 68
Til top